الأربعاء، 22 أبريل 2009

عاوز ابقى مترب




انا عاوز ابقا مترب

اعزاكى الاسدقاء
انا وعتكم انى اتغير
ووعد فأوفى على رأى حبايبنا الحلوين

علشان كده انا حبيت اغير الاستيل وأعيش فى الدور
فقلت يا واد يا معنمه ايه رأيك تشتغل مترب "اى والله مترب "
سنجر يعنى
قلت يبقى لازم اغير فى شكلى طبعا " علشان الروشنه
رحت اشتريت 5 كيلو جيل وضربتهم على دماغى واشتريت قميص XXXXL
ومفتوح لغايه نصه والوانه عجيبه وكم القميص أطول من دراعى نص متر
واشتريت جنزير وزنه 4 كيلو ولبسته فى رقبتى
وبنطلون low waist " " واقع يعنى
dirty طبعا
ومدى على فيرانى كده
وحزام بتوكه قد دماغى
وجزمه لونها احمر فاقع

ناقص ايه يا واد
آه

واخد وشى علامات العته والبلاهه لزوم الشغل طبعا
يعنى شكل واحد محشش وعامل دماغ عاليه

بس بقى شكلى جنان -واااااااااااو-

مش فاضل غير الاغانى والكلمات اللى حغنيها للشباب الروش الحبوٌب جمهورى العزيز
واخوكوا فى الله فنان طبعا اخر حاجه
قلت يبقى لازمن ولابد يا واد يا فنان تضربلك كلمتين فى العاطفى
ونزل على الألهام "مش الوحل "
وكتبت الاغنيه العاطفيه الجباره
وأسمها

"تحاليلى يا ممتشى "

تحاليلى يا ممتشى تحاليلى
طلعت تحاليلى يا ممتشى
وطلع عندى املاح
اهئ اهئ اهئ
وقلت خلاص بقيت حادق يا ممتشى
قالولى خد فيتامين
وقلت وده كمان مين
هوا انا ناقص مجانين
وقالولى جالك انيميا
قلت دى جاتلى امتى
ده انا ضارب سوسو الصبحيه
قالولى خد بروتين
قلت كده حيبقى حبيبى تخين
وقعدت اعيط بحراره
قالولى مش هى دى الطاره
وأدونى حقنه كمان
شكلها زى الشكمان
وتحاليلى يا ممتشى تحاليلى


وبعد ما خلصت الاغنيه الجنان بتاعتى
قلت فاضل اللحن
ولأنى سبع صنايع والبخت ضايع
قلت يبقى ألحن انا الاغنيه
وانا أولى بالحسنه من غيرى
وبدات بالسيكا
على شويه نهوند
على حبه حجاز
وقفلت بياتى

ورحت مسجل الاغنيه ومنزلها السوق
ومش عاوز اقولكم الاغنيه ضربت قد ايه
ومش ملاحق على الحفلات والبرامج
والفلوس معايا زى الرز

محدش عاوز فلوس سلف

متنكسفوش

ورزق الهبل على المجانين


بس ايه رأيكم فى الاغنيه
جنان مش كده

fin

ودى كانت قصه نجاح مترب شاب
وبلا تعليم بلا وجع قلب


ملحوظه

اخطاء الكتابه من باب التغيير برضه


بقلمى

رامى واصل

ليست هناك تعليقات: